четверг, 14 мая 2020 г.

Заняття з розвитку мовлення розігрування потішки "Водичко-водичко"


Розігрування потішки «Водичко, водичко»
Мета: поглибити уявлення дітей про український  народний фольклор, учити розігрувати сюжет твору; вчити називати слова – ознаки води; активізувати словник дітей знайомими словами; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам'ять, увагу, уяву, фонематичний слух, вміння емоційно передавати зміст потішки; виховувати культурно-гігієнічні навички по догляду за своїм тілом.
Обладнання: лялька Оксана, вода, мило, рушник, миска.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.Організаційний момент
Психогімнастика «Доброго ранку»
-Доброго ранку, сонечко ясне!
-Доброго ранку, небо прекрасне!
-Доброго ранку нашій землі!
-Доброго ранку тобі і мені!
-        -  Сьогодні до нас в гості прийде лялька Оксана. Отже, добре що ви причепурилися. Ви готові з нею зустрітися?
(чутно стук у двері, заходить замурзана лялька)
-         -Ой , діти, погляньте, це ж не лялька Оксана, яку ми чекали, а лялька Бруднуля. Що з тобою сталося? Чому ж ти не вмивалася?
-        - Не хочу, вмиватися, я боюся води. Вода холодна й неприємна.
-         -Ні, лялько Бруднуля, ти помиляєшся. Водичка дуже приємна та корисна для здоров′я нашого організму, і про це ми тобі сьогодні розповімо.
2. Основна частина
Дидактична гра « Розкажи яка вода»
Правила гри. Вихователь пропонує дітям навчитись добирати до іменника «вода» прикметники. Вихователь допомагає дітям виконати вправу, використовуючи сюжетні картинки – підказки.

Вода…(чиста).
Вода…(смачна).
Вода…(корисна).
Вода…(прозора).
Вода…(холодна).
Вода…(тепла).
-        - Бруднуля, ось бачиш, наші малюки знають все про користь води для людини та миють руки залюбки! Правда ж, дітки?
-        - Давайте допоможемо нашій гості Бруднулі  помити ручки, та вмитися.
(Діти миють Бруднулі ручки, личко, та промовляють разом з вихователем потішку «Водичко, водичко»
-         Читання потішки:   Водичко, водичко,
                                   Умий моє личко,
                                   Щоб і очки ясніли,
                                  Щоб і брівки чорніли,
                                 Щоб сміявся роток,
                                Щоб кусався зубок.
-       -  Ось тепер Бруднуля стала Чистюлею, адже вона чиста і ми можемо розповісти їй, чим вода корисна.
(Дітки разом з вихователем розповідають про користь води для всього живого на землі).
Розігрування потішки «Водичко, водичко» за допомогою дорослого
Для кращого запам’ятовування тексту вихователь пропонує розігрування та виконання певних рухів під потішку.
Водичко, водичко,
(Діти ставлять руки «ковшиком»).
Умий моє личко,
(Протирають долоньками обличчя)
Щоб і очки ясніли,
(Колові рухи на щічках).
Щоб і брівки чорніли,
(Протирають брівки).
Щоб сміявся роток,
(Посміхаються один одному).
Щоб кусався зубок,
(Показують зубки одне одному).
Підсумок
-         Малята, хто до нас сьогодні завітав?
-         Хто така людина – замазура?
-         Хто така людина – чистюля?
-         Чистюлі дуже сподобалось з вами гратись та вмиватись, і  вона говорить, що тепер завжди буде вмиватися та мити руки з милом, промовляючи потішку. Чистюля вам дякує, і говорить до побачення.






Комментариев нет:

Отправить комментарий